Główny Specjalista ds. Promocji i Marketingu
10-12-2024
Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego z siedzibą w Otrębusach zatrudni:
Głównego Specjalistę ds. Promocji i Marketingu
Twój zakres obowiązków:
Nasze wymagania:
To oferujemy:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem, list motywacyjny na adres: kadry@mazowsze.waw.pl, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Głównego Specjalistę ds. Promocji i Marketingu
Twój zakres obowiązków:
- znajomość podstawowych strategii i technik marketingowych;
- umiejętność tworzenia i realizacji planów marketingowych;
- doskonała znajomość narzędzi i platform marketingowych, w tym CRM, SEO, SEM, social media itp.;
- umiejętność nagrywania i montowania krótkich filmików promocyjnych na SM
- umiejętność analizowania danych i raportowania wyników marketingowych;
- zdolność do identyfikowania i doceniania trendów rynkowych oraz konsumenckich;
- opracowywanie treści marketingowych, włączając w to treści na stronę internetową, social media i materiały reklamowe;
- umiejętność planowania i organizacji kampanii marketingowych;
- znajomość i doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi, w tym tworzeniu treści, optymalizacji i monitoringu;
- doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne w celu efektywnej współpracy z innymi działami;
- kreatywność i umiejętność myślenia "out of the box" w celu tworzenia innowacyjnych strategii i rozwiązań marketingowych;
- umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzanie wieloma projektami jednocześnie;
- proaktywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów;
- pasja do marketingu i chęć ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności w tej dziedzinie
Nasze wymagania:
- opracowywanie i realizacja strategii marketingowej dla instytucji;
- znajomość w stopniu bardzo dobrym Google Analitycs, Google Ads, Facebook Ads, narzędzi do prostych montaży filmików ect.;
- nagrywanie i montowanie krótkich filmików promocyjnych na SM;
- przygotowywanie planów marketingowych i ich monitorowanie;
- analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości i trendów;
- kreowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi i promocyjnymi;
- tworzenie treści marketingowych dla różnych kanałów komunikacji (np. strony internetowej, mediów społecznościowych, newsletterów);
- monitorowanie rezultatów działań marketingowych i raportowanie efektów;
- pomoc w organizacji imprez i eventów promocyjnych;
- badanie i interpretowanie danych dotyczących wskaźników marketingowych;
- znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
To oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- pracę wolną od rutyny;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- miłą atmosferę w pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem, list motywacyjny na adres: kadry@mazowsze.waw.pl, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.