Specjalista ds. Komunikacji i Social Media
21-07-2023
Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego z siedzibą w Otrębusach zatrudni:
Specjalistę ds. Komunikacji i Social Media
Zakres obowiązków:
1. planowanie strategii działań informacyjnych i promocyjnych Zespołu "Mazowsze" i Centrum Folkloru Polskiego "Karolin";
2. redakcja strony internetowej Zespołu "Mazowsze" oraz opieka nad sklepem internetowym "Zespołu";
3. tworzenie i wysyłka newslettera;
4. prowadzenie profili social media i nawiązywanie współpracy z portalami/stronami/grupami tematycznie pokrewnymi;
5. kontrolowanie i optymalizacja budżetu w obszarze social media;
6. przygotowywania raportów, zestawień i innych opracowań dotyczących działalności komunikacyjnej w obszarze social media.
Wymagania:
1. doświadczenie w redakcji stron internetowych (podstawowa znajomość języka HTML);
2. doświadczenie w zarządzaniu profilami w social media;
3. znajomość i umiejętność obsługi narzędzi marketingu internetowego (Facebook Ads);
4. znajomość narzędzi e-mail marketingu (Mailchimp) i narzędzi Google Analytics;
5. kreatywność, komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów;
6. doskonała organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem.
Mile widziane:
1. doświadczenie w projektach z zakresu promocji oraz projektach współfinansowanych z funduszy europejskich;
2. bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
3. znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- prace wolną od rutyny;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- miłą atmosferę w pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem, list motywacyjny na adres: kadry@mazowsze.waw.pl, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Specjalistę ds. Komunikacji i Social Media
Zakres obowiązków:
1. planowanie strategii działań informacyjnych i promocyjnych Zespołu "Mazowsze" i Centrum Folkloru Polskiego "Karolin";
2. redakcja strony internetowej Zespołu "Mazowsze" oraz opieka nad sklepem internetowym "Zespołu";
3. tworzenie i wysyłka newslettera;
4. prowadzenie profili social media i nawiązywanie współpracy z portalami/stronami/grupami tematycznie pokrewnymi;
5. kontrolowanie i optymalizacja budżetu w obszarze social media;
6. przygotowywania raportów, zestawień i innych opracowań dotyczących działalności komunikacyjnej w obszarze social media.
Wymagania:
1. doświadczenie w redakcji stron internetowych (podstawowa znajomość języka HTML);
2. doświadczenie w zarządzaniu profilami w social media;
3. znajomość i umiejętność obsługi narzędzi marketingu internetowego (Facebook Ads);
4. znajomość narzędzi e-mail marketingu (Mailchimp) i narzędzi Google Analytics;
5. kreatywność, komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów;
6. doskonała organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem.
Mile widziane:
1. doświadczenie w projektach z zakresu promocji oraz projektach współfinansowanych z funduszy europejskich;
2. bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
3. znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- prace wolną od rutyny;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- miłą atmosferę w pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem, list motywacyjny na adres: kadry@mazowsze.waw.pl, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.